T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
|
ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
|
|
|
|
|
SIRA NO
|
HİZMETİ SUNAN ŞUBE ADI
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
---|---|---|---|---|
1
|
Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Ambulans servisi açma talebi başvuru dosyası kabulü
|
Ambulans Servisi Açma Başvuru Formunda istenen belgeler.(AAD.FR.12)
|
2 İş Günü
(Evrakların tam olarak tesliminden sonra şube müdürlüğünde geçen süreyi kapsar.)
|
2
|
Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Aracın Ambulans ve acil sağlık aracı olarak kullanılabileceğinin inceleme ve değerlendirme sonucunda belgelenerek, tescil işlemleri için yetkili trafik birimlerine gönderilmesi
|
|
3 İş Günü
(Evrakların tam olarak tesliminden sonra şube müdürlüğünde geçen süreyi kapsar)
|
3
|
Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Ambulans servisi mesul müdürlük belgesi düzenleme, Ambulans servisi personel çalışma izin belgesi düzenleme hizmeti
(Hekim ve Sağlık Personeli, Sürücü için)
|
Ambulans Servisi Mesul Müdürlük Belgesi Başvuru Formu(AAD.FR.10)
Ambulans Servisi Personel Çalışma Belgesi Başvuru Formu(AAD.FR.11)
3 Adet fotoğraf
Ehliyet fotokopisi
Diploma fotokopisi
|
3 İş Günü
(Evrakların tam olarak tesliminden sonra şube müdürlüğünde geçen süreyi kapsar.)
|
4
|
Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
İlkyardım Eğitim Merkezi Açma Talep Başvuru dosyası kabulü
|
|
10 İş Günü, (Evrakların tam olarak teslim alınması ve Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü Eğitim materyallerinin (kitap ve cd) onaylanmasına kadar geçen süreyi kapsar.)
|
5
|
Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Mesul Müdürlük Ve Personel Çalışma Belgelerinin düzenlenmesi işlemleri
|
· Yönetmelikteki İstenen Belgeler
|
3 İş Günü, (Evrakların tam olarak tesliminden sonra Şube müdürlüğünde geçen süreyi kapsar)
|
6
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Teşhis Ted. Merk. Şb. Md.
Ağız ve Diş Sağlığı Birimi
|
Özel Ağız ve Diş Sağlığı Hizmeti Sunulan MuayenehaneAçılış Başvurusunun Kabul Edilmesi, Kuruluşa Teknik İnceleme Ekibi Tarafından Yerinde İnceleme Yapılması ve İnceleme Raporunun Uygunluğu Takibinde Kuruluşa Ruhsat Belgesi Düzenlenmesi
DAYANAK:
03.02.2015 tarih ve 29256 sayılı Ağız ve Diş Sağlığı Hizmeti Sunulan Özel Sağlık Kuruluşları Hakkında Yönetmelik
Madde 4-13-27 Ek-2/a
DAYANAK:1219 sayılı kanun
Madde:36
|
1) Muayenehanenin açılacağı adresi ve ruhsatname düzenlenme talebinin içeren dilekçe,(Ek-1/a)
2) Yetkili mimar tarafından çizilmiş muayenehanenin bütün mekânlarının kullanım amaçlarını gösterir en az1/100 ölçekli kat planı örneği, (Ek-1/a)
3) Muayenehane açacak hekimin diplomasının varsa uzmanlık belgesinin Müdürlükçe tasdikli suretiEk1/a)
4) İki adet vesikalık fotoğraf, (Ek-1/a)
5) Muayenehanede kullanılacak ve bulundurulması zorunlu asgari tıbbi malzeme ve donanım ile ilaç listeleri dikkate alınarak hazırlanmış asgari araç-gereç ve ilaç listesi, (Madde:33 Ek-6/a Ek-7 Ek-1/a)
6) Binanın yapı kullanım izin belgesinin Müdürlükçe her iki tarafı onaylı sureti(Yapı kullanım izin belgesinde muayenehane olarak kullanılacak mekânın sağlık tesisi olma şartı aranmaz),(Ek-1/a)
7) Muayenehane için, ilgili mevzuata uygun şekilde yangın için gerekli tedbirlerin alındığına dair yetkili mercilerden alınmış belge, (Ek-1/a)
8) Varsa çalışan personelin iş sözleşmesi Sosyal Güvenlik Kurumu kaydı ile diplomaları (diploma ve sözleşmelerin aslı görülmek şartıyla Müdürlük tasdikli suretleri; istenir ise sözleşmeler ıslak imzalı verilebilir), (Ek-1/a)
9) Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre düzenlenmiş tıbbi atık raporu ve tıbbi atıkların bertarafı için ilgili kurumla yapılmış sözleşme, Madde 23(Ek-1/a)
10) Röntgen cihazına ait Türkiye Atom Enerjisi Kurumundan alınmış lisans belgesi, Madde 22 Ek-1/a
11) Diş Hekimleri Odası kayıt belgesi, (Ek-1/a)
12) Adli sicil beyanı, (Ek-1/a)
13) Nüfus cüzdanı fotokopisi,(Teammülen)
14) Vergi Levhası (Teamülen)
15)Dekont; Ziraat Bankası Kamu Girişim Şubesi ) TR290001002533000010006399 iban no’lu hesaba, Ruhsat Belgesi Bedeli için 207,00 TL(Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2016 Yılı Ücret Tarifesi Ruhsat Harç Bedelleri ) (Teammülen)
16)Kamuda çalışmıyor beyanı ve başka bir özel sağlık kuruluşunda çalışıyor ise beyan. (Teammülen)
|
Asgari 15 İş Günü
Azami 30 İş Günü
|
7
|
Eczacılık ve Tıbbi Cihaz Şube Müdürlüğü
|
Eczane Açılmasına Yönelik Ruhsat Düzenlenmesi
|
1- Matbu Form
2- Özgeçmiş
3- Onaylı Diploma Örneği
4- Göz Raporu
5- Sağlık Raporu
6- Adli Sicil Kaydı
7- Onaylı Kroki
8- Vesikalık fotoğraf
9- Ruhsat Harç Makbuzu
10-Eczacı Odasından alınmış muvazaalı olmadığına dair rapor
|
5 gün
|
8
|
Eczacılık ve Tıbbi Cihaz Şube Müdürlüğü
|
Ecza Deposu Açılış İşlemleri
|
1- Matbu Form
2-Onaylı Diploma Örneği
3-Vesikalık Fotoğraf
4-Adli Sicil Belgesi
5-Sağlık Raporu
6-Göz Raporu
7-Onaylı İmar Planı veya Yapı Kullanım İzin Belgesi
8-Ecza deposu bilgi formu
9-Mesul müdürün dilekçesi
10-Ticaret sicil gazetesi aslı
11-Yangın güvenliği belgesi
12-TEB den alınan meslekten men cezasının olmadığına dair yazı
12-Onaylı Kroki
14-Özgeçmiş
|
5 gün
|
9
|
Eczacılık ve Tıbbi Cihaz Şube Müdürlüğü
|
Optik Müesseselerin Ruhsat Başvurularının Alınması, İncelenmesi ve Optisyenlik Müessesesi Ruhsatnamesinin Verilmesi
|
1-Dilekçe
2-Yangın Raporu
3-Yerleşim Planı Krokisi
4-Makine-Teçhizat-Sarf Malzeme Listesi
5-İkametgah Belgesi
6-T.C. Kimlik Numarası Beyanı
7-Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi
8-Merkez Sahibi İle Sorumlu Müdür Arasında Akdedilmiş Hizmet Sözleşmesi 9-Dilekçe (Sorumlu Müdürün Çalışmak İstediğini Belirten Dilekçe)
10-T.C. Kimlik Numarası Beyanı (Sorumlu Müdürün T.C. Kimlik Numarası Beyanı)
11-Vesikalık Fotoğraf
12-Fenni Gözlükçülük Ruhsatnamesi veya Lisans Diploması veya Ön Lisans Diploması
13-Adli Sicil Beyanı
14-Sağlık Raporu (Tek Doktorlu)
15-Dekont
|
5 Gün
|
10
|
Eczacılık ve Tıbbi Cihaz Şube Müdürlüğü
|
Ismarlama Ortez Protez Merkezi Ruhsat Başvurularının Alınması, Ön İncelemenin Yapılması ve Ismarlama Ortez Protez Merkezi Ruhsat ve Sorumlu Müdür Belgesinin Verilmesi
|
1-Dilekçe
2-Yerleşim Planı Krokisi
3-Yangın Raporu
4-Merkezde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan asgari cihaz ve malzemelerin, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi.
5-T.C. Kimlik Numarası Beyanı
6-Şirket iseTürkiye Ticaret Sicili Gazetesi
7-İmza Sirküleri
8-Dilekçe (Vatandaş)
9-T.C. Kimlik Numarası Beyanı
10-Vesikalık Fotoğraf
11-Lisans Diploması veye Ön Lisans Diploması veya Sorumlu Müdür Sertifikası
12-Adli Sicil Beyanı
13-Sağlık Raporu (Tek Doktorlu)
14-Merkez Sahibi İle Sorumlu Müdür Arasında Akdedilmiş Hizmet Sözleşmesi 15-Dekont
16-Vergi Levhası
|
5 Gün
|
11
|
Eczacılık ve Tıbbi Cihaz Şube Müdürlüğü
|
İşitme Merkezleri Ruhsat Başvurularının Alınması, İncelenmesi ve Uygun Görülenlere İşitme Cihazı Satış ve Uygulama Merkezi Ruhsatı ile İşitme Cihazı Satış ve Uygulama Merkezi Sorumlu Müdür Belgesinin Verilmesi
|
1-Dilekçe
2-Merkezde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan asgari cihaz ve malzemelerin, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi.
3-Yangın Rapor
4-Yerleşim Planı Krokisi
5-Akustik Raporu
6-TC.Kimlik Numarası
7-Ticaret Sicil Gazetesi
8-İmza Sirküleri
9-Dilekçe (Sorumlu Müdürün Çalışmak İstediğini Belirtir Dilekçe)
10-Sorumlu Müdüre Ait TC.Kimlik Numarası
11-Vesikalık Fotoğraf
12-Sorumlu Müdür Sertifikası veya Lisans Diploması veya Ön Lisans Diploması
13- Adli Sicil Beyanı
14 Sağlık Raporu (Tek Doktor)
15-Dekont
16-Merkez Sahibi İle Sorumlu Müdür Arasında Akdedilmiş Hizmet Sözleşmesi
|
5 gün
|
12
|
Kamu Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Kan Transfüzyon Merkezi Ruhsat İşlemleri
|
1- Kurumun üst yazısı
2-Kan ve Kan Ürünleri Yönetmeliğinde bulunan Hizmet birimi ruhsat başvuru formu (Ek-2)
3- Hizmet biriminin bina ve yerleşim planı,
4- Hizmet birimi sorumlusunun; Diploma sureti, Kan Transfüzyon Eğitim Sertifika Fotokopisi, Özgeçmiş, Kimlik fotokopisi
5- Kalite el kitabı,
6 -Personel sayısı ve niteliği,
7-Çalışanlara ait Diploma fotokopisi ile Kan Transfüzyon Eğitim Sertifika Fotokopisi
8- Görev tanımları, Organizasyon şeması, Hijyen koşulları, Bina ve ekipman ile Standart İşletim Prosedürlerinin listesi
|
Başvurunun uygunluğu İl Sağlık Müdürlüğünce 7 gün içerisinde değerlendirilir. Uygun görülen hizmet birimine 30 gün içerisinde ruhsat düzenlenir.
|
13
|
Kamu Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Terapötik Aferez Merkezi Ruhsat İşlemleri
|
1- Kurumun üst yazısı
2-Yönetmelik ekinde bulunan Terapötik Aferez Merkezleri İçin Ruhsat Başvuru Formu (Ek-6)
3- Terapötik aferez merkezinde bulunan cihaz, araç ve gereçlerin kurum yetkilisi tarafından onaylı listesi
4- Terapötik aferez merkezinde görev yapacak sorumlu uzmanın, teknik sorumlunun, hekim dışı sağlık personelinin, bu Yönetmelik uyarınca istenilen meslekî sertifikaları ile diplomalarının ve uzmanlık belgelerinin örneklerinin kurum amirinden tasdikli örnekleri, Özgeçmişleri, Kimlik Fotokopileri,
5- Merkezin, kurulu olduğu binanın Yönetmelikle istenilen bölümlerini gösterir müdürlük onaylı krokisi,
|
Başvurunun uygunluğu müdürlükçe 7 iş günü içerisinde değerlendirilerek en geç bir ay içinde yerinde denetlenerek uygunluğu tespit edilen hizmet birimine ruhsat düzenlenir.
|
14
|
Kamu Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
ÜYTE Merkezleri Ruhsat işlemleri
|
|
37 İş Günü
|
15
|
Kamu Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Tıbbi Laboratuvarların Ruhsatlandırılma başvuruları
|
Yönetmelik Kapsamında istenilen belgeler:
|
30 gün (Komisyonca değerlendirilir)
|
16
|
Kamu Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Diyaliz Merkezi
Ruhsat Belgesi |
Madde 18’e göre verilen belgeler incelenir ve merkezin yerinde değerlendirmesi yapılarak Diyaliz Merkezi Ruhsatı ve Özel Merkezler için Mesul Müdürlük Belgesi düzenlenir. Mesul Müdür değişecek ise değişikliğe dair belgeler ile başvuru yapılır (Özel Merkezler için).
|
15 iş günü
|
17
|
Özel Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Özel hastane bünyesindeki laboratuvar/müessese ruhsat düzenlenmesi işlemleri
|
Başvuru ve ekleri (özel hastane ruhsat formu)
|
5 gün
|
18
|
Özel Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Özel hastane mesul müdür ve mesul müdür yardımcısı belgesi düzenlenmesi
|
1-Başvuru ve ekleri (sözleşme ve eski mesul müdür / müdür yardımcısı belgesi)
2-Beyanname ve ekleri
|
3 gün
|
19
|
Özel Yataklı Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü
|
Özel hastane faaliyet izin belgesi düzenlenmesi işlemleri
|
Başvuru, özel hastane faaliyet izin belgesi formunda istenenler, değişiklik yapılacak ise hastanenin faaliyet izin belgesi değişikliğine ait belgeler (branş ilavesi, isim değişikliği, sözleşme değişikliği, v.b.) Ve eski faaliyet izin belgesi, değişiklik yapılacak ise ruhsata esas proje
|
5 gün
|
20
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Sağlık Kuruluşlarıyla İlgili Ruhsat İşlemleri (Tıp Merkezi )
|
ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARIYLA İLĞİLİ RUHSAT İŞLEMLERİ (A veya B Tipi Tıp Merkezi - ÖN İZİN )
1) Gürültü, hava ve su kirliliğine maruz olmadığının; insan sağlığını olumsuz yönde etkileyecek endüstriyel kuruluşlar ile gayrisıhhi müesseselerden uzak olduğunu belirtir merci raporu (Müdürlükçe oluşturulacak komisyon tarafından değerlendirilecektir)
2) Ulaşım şartları, ulaşım noktaları açısından uygun ve ulaşılabilir olduğunun İl Trafik Komisyonu veya Belediye Ulaşım Koordinasyon Merkezi tarafından verilmiş rapor aslı
3) B tipi tıp merkezlerinde ilgili belediyece uygun görülen ve kuruluşa kolay ve güvenli ulaşım mesafesindeki bir otoparkta yer ayrılmak suretiyle otopark ihtiyacının karşılanması ve bu durumun ilgili belediyece belgelendirilmesi gerekir. Ancak, B tipi tıp merkezlerinin acil ünitesi veya poliklinik önünde acil ve poliklinik hastalarına yönelik, trafiği engellemeyecek şekilde en az üç adet araç bekleme alanı oluşturulur. Hasta ve hasta yakınlarının araçlarının otoparka nakli hususunda gerekli tedbirler alınarak hizmet sunulur.
4) A ve B tipi tıp merkezinin hizmet birimlerinin yerleşimi ile 10 uncu maddeye göre belirlenen otopark miktarının, otopark ile ilgili diğer hususların gösterildiği, projeyi hazırlayan mimarın imzasının olduğu tam takım mimari proje,
( 3 (üç) takım olarak hazırlanacaktır.) 1) 1/500 veya 1/200 ölçekli vaziyet planı, 2) 1/100 veya 1/50 ölçekli tüm kat planları, 3) Cerrahi uzmanlık dalı olanlarda, bir tanesi ameliyathaneden geçen en az iki kesit ve tüm cepheleri. A ve B tipi tıp merkezi binası inşa edilecek yer, belediye ve mücavir alan sınırları içinde ise ilgili belediye tarafından onaylı olacaktır. Banka Dekontu; A ve B Tipi Ön İzin: 734,00 TL
|
Ön izin başvurusu, bu maddede sayılan belgelerde eksiklik ve/veya bu Yönetmeliğe uygunsuzluk bulunmaması kaydıyla, Bakanlığa intikal ettiği tarihten itibaren en geç 30 (otuz) gün içerisinde sonuçlandırılarak ön izin belgesi düzenlenir veya ön izin başvuru belgelerinde tespit edilen eksiklik ve/veya uygunsuzluk başvuru sahibine yazılı olarak bildirilir.
Bakanlıkça Yürütülen İşlemlerde Dosyanın Bakanlığa Gönderilme Süresi 15 İş Günü
|
21
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Sağlık Kuruluşlarıyla İlgili Ruhsat İşlemleri (Tıp Merkezi )
|
C TİPİ TIP MERKEZLERİNİN A veya B TİPİ OLARAK RUHSATLANDIRILMASI
1) Tıp merkezi işleteninin, adı veya ticari unvanı ile açmak istediği kuruluşun adını, açık adresini, faaliyet göstereceği uzmanlık dalları ve türünü belirten ve merkezin açılışı ile ilgili işlemlerinin başlatılmasını talep eden imzalı başvuru dilekçesi,
2) Tıp merkezleri için, Bakanlıkça verilmiş ön izin belgesi ve ön izne esas mimari proje, 3) (Değişik:RG-11/7/2013-28704) Binanın yapı kullanma izni belgesinin onaylı örneği 4) (Değişik:RG-11/7/2013-28704) Yangına karşı gereken tedbirlerin alındığına ilişkin olarak ilgili mevzuata göre yetkili mercilerden alınmış olan belge, 5) Tıp merkezi binası için ilgili mevzuata göre alınmış depreme dayanıklılık raporu, 6) (Değişik:RG-11/7/2013-28704) Tıp merkezi ticaret şirketi tarafından açılacak ise, şirket ortaklarını gösterir ticaret sicili gazetesinin aslı veya Müdürlük onaylı örneği ile şirket ortaklarından tabip olanların tabip olduklarını belgelemek üzere tabip ortakların diplomalarının, varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri, tıp merkezi gerçek kişi/kişiler tarafından açılacak ise tıp fakültesi diploma/diplomaları ve varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri, 7) Yönetmeliğin 25 inci maddesine göre laboratuvar ile radyoloji hizmetlerinin gerek tıp merkezi bünyesinde ve gerekse hizmet satın alma yoluyla nasıl yürütüleceğini gösterir belgeler, 8) Tıp merkezi tam donanımlı acil yardım ambulansı bulunduruluyor ise, Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliğine göre alınmış Ambulans Uygunluk Belgesinin Müdürlükçe tasdikli sureti; ambulans hizmeti sunan özel bir kuruluş ile sözleşme yapılmış ise, Ambulans Servisi Uygunluk Belgesinin ve hizmet sözleşmesinin ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği; Yönetmeliğin 24 üncü maddesinin sekizinci fıkrasına uygun ve ambulans hizmetinin karşılandığına dair Sağlık Müdürü tarafından onaylı belgenin sureti, 9) (Mülga:RG-21/3/2014-28948) 10) Mesul müdürün, tıp merkezinde mesul müdür olarak çalışacağına dair ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı mesul müdürlük sözleşmesi örneği; Yönetmeliğin 16 ncı maddesinin dördüncü fıkrasına göre mesul müdürlük yapmaya engel halinin bulunmadığını gösteren belgeler; mesul müdüre ait diploma ve var ise uzmanlık belgesi, T.C. Kimlik Numarası beyanı ve iki adet vesikalık fotoğraf, a) Tıp merkezi işleteni şirket bakımından, mesul müdür şirket ortağı değilse şirket müdürü ile mesul müdür arasında imzalanan sözleşme; şirket müdürü ile mesul müdür şirket ortağı ise, -şirket müdürü, mesul müdür olamaz- şirket müdürü ve mesul müdür arasında imzalanan sözleşme, b) Tıp merkezi işleteni gerçek kişiler ve mesul müdür de ortak ise, diğer ortakların mesul müdürlük konusunda yazılı ve imzalı rıza beyanları veya mesul müdürlük yapacak ortak ile diğer ortaklar arasında bu konuda yapılan sözleşme (mesul müdür ortak değil ise, bütün ortaklarla yapılan sözleşme), 11) (Değişik:RG-11/7/2013-28704) EK-5’e göre tıp merkezinde çalışacak asgari sayıdaki uzman/tabiplerin diplomaları/uzmanlık belgeleri, tabip odası kayıt belgesi ile hizmet sözleşmeleri; tabip harici sağlık çalışanlarının hizmet sözleşmeleri ve diplomaları veya Müdürlük tasdikli suretleri, 12) (Mülga:RG-27/5/2012-28305) 13) (Mülga:RG-27/5/2012-28305) 14) Tıp merkezinde bulunması zorunlu tıbbi donanımın (cihazlar için marka, seri numarası veya bu numara yerine geçen bilgiler olacak şekilde) ve ilaçların, isim ve sayı olarak belirtilen mesul müdür imzalı listesi, 15) Çamaşırhane ve/veya mutfak hizmetlerinin dışarıdan satın alınması halinde, taraflar arasında yapılan sözleşme/sözleşmelerin mesul müdür tasdikli suretleri ve hizmet veren şirket/şirketlere ait ticaret odası faaliyet belgesi/belgeleri, 16) Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre düzenlenmiş tıbbi atık raporu ve tıbbi atıkların bertaraftı için ilgili kurumla yapılmış sözleşme. Banka Dekontu; A ve B Tipi Ruhsat: 1.704.00 TL A ve B Tipi Faaliyet İzin Belgesi: 620,00 TL |
Bakanlıkça Yürütülen İşlemlerde Dosyanın Bakanlığa Gönderilme Süresi 15 İş Günü
Müdürlükçe Yürütülen İşlemler 7 İş Günü |
22
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Sağlık Kuruluşlarıyla İlgili Ruhsat İşlemleri (Poliklinik)
|
A Tipi Poliklinik Dönüşümü RUHSATLANDIRMA 1) Poliklinik işleteninin, adı veya ticari unvanı ile açmak istediği kuruluşun adını, açık adresini, faaliyet göstereceği uzmanlık dalları ve türünü belirten ve sağlık kuruluşunun açılışı ile ilgili işlemlerinin başlatılmasını talep eden imzalı başvuru dilekçesi,2) Müstakil binada ise, “sağlık kuruluşu” kaydının gösterildiği yapı kullanma izni belgesi; müstakil binada değil ise, bulunduğu binanın yapı kullanma izni belgesi (yapı kullanma izni belgesinin ilgili belediyesince onaylı örnekleri de olabilir),
3) Poliklinik binası müstakil ise, ilgili mevzuata göre alınmış depreme dayanıklılık raporu, 4) Polikliniğin olduğu binada 27/11/2007 tarihli ve 2007/12937 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile kabul edilerek 19/12/2007 tarihli ve 26735 sayılı Resmî Gazete ’de yayımlanan Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik hükümlerine uygun şekilde yangın için gerekli tedbirlerin alındığını, tesisatın kurulduğunu ve binanın bu açıdan uygunluğunu ayrıntılı olarak gösteren ve yetkili merciden alınan belge, 5) Yönetmeliğin 10 uncu maddesinin ikinci fıkrası uyarınca, hasta ve hasta yakınları ile poliklinik çalışanları için üç araçtan az olmamak üzere imar mevzuatına uygun şekilde otopark yeri ayrıldığına dair ilgili belediyeden alınan yazı, 6) Polikliniği açacak şirket ortaklarını gösterir ticaret sicili gazetesinin aslı veya aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği ile şirket ortaklarının tamamının tabip olduklarını belgelemek üzere ortakların diplomalarının, varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri; şirket değil kişiler tarafından açılacak ise, tıp fakültesi diplomaları ve varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri, 7) Yönetmeliğin 25 inci maddesine göre Laboratuvar ile radyoloji hizmetlerinin gerek poliklinik bünyesinde ve gerekse hizmet satın alma yoluyla nasıl yürütüleceğini gösterir belgeler, 8) Ambulans hizmeti, Yönetmeliğin 24 üncü maddesinin dokuzuncu fıkrasında gösterilen şekilde verilecek ise buna dair işletenin yazılı ve ıslak imzalı beyanı; kendisine ait tam donanımlı acil yardım ambulansı olması halinde Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliğine göre alınmış Ambulans Uygunluk Belgesinin Müdürlükçe tasdikli sureti; ambulans hizmeti sunan özel bir kuruluş ile sözleşme yapılmış ise, Ambulans Servisi Uygunluk Belgesinin aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği, hizmet sözleşmesinin ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği;9) Mesul müdürün, poliklinikte mesul müdür olarak çalışacağına dair ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı mesul müdürlük sözleşmesi örneği; Yönetmeliğin 16 ncı maddesinin dördüncü fıkrasına göre mesul müdürlük yapmaya engel halinin bulunmadığını gösteren belgeler; mesul müdüre ait diploma ve var ise uzmanlık belgesi, T.C. Kimlik Numarası beyanı ve iki adet vesikalık fotoğraf, a) Poliklinik işleteni şirket ve ortaklardan başkası şirket müdürü ise, şirket müdürü ile mesul müdür tabip arasında yapılan sözleşme; aksi halde, mesul müdürlük konusunda ortaklar kurulu karar defterinin aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği, b) Poliklinik işleteni gerçek kişiler ise, diğer ortakların mesul müdürlük konusunda yazılı ve imzalı rıza beyanları veya mesul müdürlük yapacak ortak ile diğer ortaklar arasında bu konuda yapılan sözleşme, 10) Poliklinik ortağı tabipler ile ve poliklinikte çalışacak tabip harici sağlık çalışanlarının ikişer adet vesikalık fotoğrafları, 11) EK-5’e göre istihdamı zorunlu olan ve tabip harici sağlık çalışanlarının hizmet sözleşmeleri ve diplomaları (diploma ve sözleşmelerin, aslı görülmek şartıyla Müdürlük tasdikli suretleri; istenilir ise sözleşmeler ıslak imzalı verilebilir), 12) (Değişik:RG-11/7/2013-28704) Poliklinikte çalışan hekimlerin tabip odası kayıt belgeleri, 13) Poliklinikte sağlık insan gücü haricindeki çalışanlarının, isimleri ve mesul müdür tarafından onaylanmış isim listesi ve T.C. Kimlik Numaraları, 14) Poliklinikte bulunması zorunlu tıbbi donanımın (cihazlar için marka, seri numarası veya bu numara yerine geçen bilgiler olacak şekilde) ve ilaçların, isim ve sayı olarak belirtilen mesul müdür imzalı listesi, 15) Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre düzenlenmiş tıbbi atık raporu ve tıbbi atıkların bertarafı için ilgili kurumla yapılmış sözleşme. Banka Dekontu ; A Tipi ruhsat: 719,00 TL |
Sağlık Müdürlüğü tarafından Ruhsat Dosyasının incelenme süresi:7 iş günü, Dosyanın Bakanlığa gönderilmesi 15 iş günü, sağlık kuruluşunun ruhsatlandırma işlemleri, fiziki ve başvuru belgelerinde eksiklik/uygunsuzluk bulunmaması kaydıyla Bakanlığa intikal ettiği tarihten itibaren en geç 30 iş günü içinde sonuçlandırılır.
|
23
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Sağlık Kuruluşlarıyla İlgili Ruhsat İşlemleri (Tıp Merkezi, Poliklinik)
|
TIP MERKEZLERİNDE RUHSATNAME BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER:
2-Tıp merkezleri için, Bakanlıkça verilmiş ön izin belgesi ve ön izne esas mimari proje
3-Banka Dekontu (2016 yılı için belirlenen ücret tarifesi üzerinden)
Uygunluk Belgesi; 618,00 TL (Bütün değişikliklerde tam ücret alınır.)
POLİKLİNİKLERDE RUHSATNAME BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER:
1- Matbu Başvuru Dilekçesi
2- Banka Dekontu (2016 yılı için belirlenen ücret tarifesi üzerinden 719,00 TL.Kayıp ve zayilerde yarım, diğer tüm yenilemelerde tam ücret alınır.)
3-Uygunluk Belgesi Aslı
|
Bakanlıkça Yürütülen İşlemlerde Dosyanın Bakanlığa Gönderilme Süresi 15 İş Günü
Müdürlükçe Yürütülen İşlemler 6 İş Günü
Bakanlıkça Yürütülen İşlemlerde Dosyanın Bakanlığa Gönderilme Süresi 15 İş Günü
Müdürlükçe Yürütülen İşlemler 7 İş Günü
|
24
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Sağlık Kuruluşlarıyla İlgili Ruhsat İşlemleri (Tıp Merkezi, Poliklinik (Mesul Müdür Başvurusu)
|
Mesul Müdür İçin İstenen Belgeler; 1-Diploma, 2-Varsa Uzmanlık Belgesi3-Noter Onaylı İmza Sirküsü4- ATO/ADO Belgesi/Kimlik Fotokopisi (Aslı Olacak) 5- SGK Bildirim Belgesi6-Hizmet ve Mesul Müdürlük sözleşmesi (Islak imzalı) 7-Nüfus cüzdanı örneği8-Fotoğraf (2 Adet Renkli Fotokopi olmayacak) 9-Dekont Belgesi10-Kuruluşun ilgili branşta SGK sözleşmesi var / geçerlidir yazısı (SGK dan alınacak )11-Adli Sicil Kaydı
(Ruhsatlandırma ve Değişikliklerde)
1- Matbu Başvuru Dilekçesi
2- Banka Dekontu (2016 yılı için belirlenen ücret tarifesi üzerinden)
Uygunluk Belgesi; Tıp Merkezi, 618,00 TL, Poliklinik; 719,00 TL
Tıp Merkezi Mesul Müdürlük Belgesi; 621,00 TL
Poliklinik Mesul Müdürlük Belgesi; 362,00 TL
|
Bakanlıkça Yürütülen İşlemlerde Dosyanın Bakanlığa Gönderilme Süresi 15 İş Günü
Müdürlükçe Yürütülen İşlemler 7 İş Günü
|
25
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Tıp Merkezi Bünyesinde açılacak 992 Sayılı Seriri (...)(1) Taharriyat ve Tahlilat Yapılan ve Masli Teamüller Aranılan Umuma Mahsus Bakteriyoloji ve Kimya Laboratuvarları ile İlgili Ruhsatlandırma İşlemleri
|
MİKROBİYOLOJİ, BİYOKİMYA ve PATOLOJİ LABORATUVARLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER:
1. Başvuru Dilekçesi
2. Mesul Müdür beyannamesi,
3. Banka Dekontu - (2016 için:623,60 TL)
|
7 İş Günü
|
26
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Tıp Merkezi Bünyesinde açılacak 3153 Sayılı Radiyoloji, Radiyom ve Elektrikle Tedavi ve Diğer Fizyoterapi Laboratuvarlarının Ruhsatlandırma İle İlgili İşlemleri
|
RADYOLOJİ ve FİZİK TEDAVİ LABORATUVARLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER:
1. Başvuru Dilekçesi
2. Mesul Müdür Beyannamesi.
3. Türkiye Atom Enerjisi Kurumundan Alınacak Lisans Belgesinin örneği (Radyoloji Laboratuvarı için istenir)
4. Banka Dekontu - (2016 için: 1248,90 TL)
|
5 İş Günü
|
27
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Muayenehane Açmak İsteyen Hekimler Adına Muayenehane Uygunluk Belgesi Düzenlenmesi
|
1-1/100 Ölçekli Yerleşim ve Kullanım Alanlarını Gösterir Mimar Onaylı Plan
2-Tabip Odası Kayıt Belgesi
3-Lisans Diploması
4-İmza Sirküleri
5-Nüfus Cüzdanı
6-Vergi Levhası
7-Tıbbi Atık Sözleşmesi
8-Vesikalık Fotoğraf (2 Adet Vesikalık Fotoğraf)
9-Makine-Teçhizat-Sarf Malzeme Listesi
10 -Acil Müdahale İlaç Listesi
11-Yapı Kullanma İzin Belgesi (İskan Ruhsatı)
12-Yangın Raporu
13-Dekont
14 –Adli Sicil Beyanı
|
9 Gün
|
28
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Evde Bakım Merkezi ve Birimi Adres Değişikliği İle İlgili Ruhsatlandırma İşlemleri
|
EVDE BAKIM MERKEZİ/BİRİMİ ADRES DEĞİŞİKLİĞİ İÇİN GEREKLİ BELGELER;
1- Matbu Başvuru Dilekçesi
2- Dekont
|
7 İş Günü
|
29
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Sağlık Kabini İle İlgili Ruhsatlandırma İşlemleri (İlk Açılış)
|
SAĞLIK KABİNİ RUHSATNAMESİ İÇİN GEREKLİ BELGELER
1- Matbu Başvuru Dilekçesi
2- Banka Dekontu
|
7 İş Günü
|
30
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Müstakil Laboratuvarların Kapsamlı Hizmet laboratuvarı Başvurusunun İncelenmesi ve Tıbbi Laboratuvar Çalışma Belgesi Düzenlenmesine Yönelik Bakanlığın Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne Gönderilmesi
|
1-1/100 Ölçekli Yerleşim ve Kullanım Alanlarını Gösterir Mimar Onaylı Plan
2-Kuruluş Yetkilileri ve Personel Listesi
3-Lisans Diploması
4-Laboratuvarda Bulunan Kimyasal Maddeler Listesi
5-Laboratuvarda Bulunan Cihaz, Araç ve Gereçler Listesi ve Tahlillerin Listesi 6-T.C. Kimlik Numarası Beyanı
7-Tıpta Uzmanlık Belgesi
8-Dekont (623,60TL)
9-Özel Müstakil Laboratuvar Ruhsat Başvuru Formu (EK-1)
10-Özel Sektör Kuruluşlarının Yönetmelikte Belirtilen Şartlara Uygunluğunu Gösterir Beyanı
|
15 Gün
|
31
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri Şube Müdürlüğü
|
Özel Müstakil Radyoloji, Nükleer Tıp, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Müesseseleri Adres Değişikliği Başvurusunun Alınması ve Kuruluş Ruhsatı-Mesul Müdürlük ve Personel Çalışma Belgesinin Verilmesi
|
1-Dilekçe
2-1/100 Ölçekli Yerleşim ve Kullanım Alanlarını Gösterir Mimar Onaylı Plan
3- Yapı Kullanma İzin Belgesi (İskan Ruhsatı)
4-Yangın Raporu
5-Depreme Dayanıklılık Raporu
6-Ticari Sicil Gazetesi
7-Şirket Ortaklarının Tamamının Uzman/Tabip Olduğu ve Hisse Devri Söz Konusu Olduğunda Uzman/Tabip Olmayanların Ortaklığa Kabul Edilmeyeceğine Dair Taahhütname
8-Müessese Ruhsatnamesi İçin Bildirim Formu
9-Mesul Müdür/Mesul Müdür Yardımcısı Sözleşmesi
10-Vesikalık Fotoğraf
11-Kuruluş Yetkilileri ve Personel Listesi
12-Türkiye Atom Enerjisi Kurumu Lisans Belgesi
13-Laboratuvarda Yapılacak Tahlillerin Listesi
14-Tıbbi Atık Sözleşmesi
15-Mesul Müdür Tarafından Hazırlanan Özürlü Vatandaşların Hizmet Alımını Kolaylaştırmak İçin Kuruluş Girişlerinde, Lavabo ve Tuvaletlerde Gerekli Düzenlemelerin Yapıldığına İlişkin Beyan
16-Dekont (362,00TL)
17-Eski Adrese Ait Personel Çalışma Belgesi
18-Eski Adrese Ait Özel Müstakil Tıbbi Laboratuvar (Biyokimya-Patoloji-Mikrobiyoloji) Kuruluş Ruhsatı/Mesul Müdür Belgesi
|
15 Gün
|
32
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri İle İlgili Şube Müdürlüğü
|
Genetik Hastalıklar Tanı Merkezi ile İlgili Ruhsat İşlemleri/ Ruhsatlandırma İlk Açılış
|
1-Resmi başvuru yazısı (Valilik kanalıyla, ayrıntılı)
2- Ölçekli vaziyet planı (1/500 ölçekli, arsa üzerindeki bütün binaları gösterir),
3-ayındırlık ve İskan Müdürlüğünce onaylı; Planlar (1/100 ölçekli, binanın her katı için ayrı tertiplenmiş, yerleşim ve kullanım alanlarını açıkça belirten planlar),
4- Kesitler ve cepheler (1/200 ölçekli ),
5- Genetik tanı merkezlerinde kullanılacak cihazları gösterir ayrıntılı bir liste
6- Kurucu vakıf ise vakıf senedinin, şirket ise şirket sözleşmesinin aslı görülerek Genel Müdürlükçe onaylı örneği; gerçek kişi ise T.C. Kimlik Numarası beyanı,
7- Genetik tanı merkezi mesul müdürünün uzmanlık belgesi veya doktora belgesi ile iki adet fotoğrafı, dilekçeye eklenir.
8-Genetik Hastalıklar Tanı Merkezinde görevlendirilecek Mesul Müdür, Merkez Sorumlusu ve diğer personelin isimleri ve çalıştıkları alanlar ile bu alanlarla ilgili uzmanlık belgeleri sertifika veya resmi belgeler.
9-Kurucu gerçek kişi ise nüfus cüzdanı, özel hukuk kişi ise tüzel kişiliğin kurulmasına ilişkin sözleşme, senet veya tüzüğün noterden tasdikli örneği.
10-Mesul Müdürün iki adet fotoğrafı
11-Genetik Tanı Merkezinde radyoaktif malzeme kullanılacak ise Türkiye Atom Enerjisi Kurumundan gerekli izin belgesi
12-Bilgilendirilmiş onay formu var mı?
13-Yangın Önlemleri Raporu
14-Müstakil merkezler için Yapı kullanım izin belgesi
15-Merkez başka amaçla yapılmış binalarda müstakil olarak açılmış ise GHTM açılacağı belirtilerek umumi binaya çevrilme ile ilgili mahalli Belediyeden alınmış yazı
16-Tüm personelin işten ayrılmadan 2 ay önce haber vereceğini beyan eden beyanname
17-Dekont
|
1 Ay
|
33
|
Sağlık Meslekleri ve Özel Tanı Tedavi Merkezleri İle İlgili Şube Müdürlüğü
|
Psiko-Teknik Değerlendirme Merkezi Çalışma Uygunluk Belgesi Başvurusunun Alınması, Çalışma Uygunluk Belgesi ile Psikoteknik Değerlendirme Uygulama Yetki Belgesinin Verilmesi
|
1-Dilekçe
2-1/100 Ölçekli Yerleşim ve Kullanım Alanlarını Gösterir Mimar Onaylı Plan
3-Ticari Sicil Gazetesi
4-Vergi Levhası
5-Dekont
6-Yangın Raporu
7-Dilekçe (Kuruluşta Çalışmak İstediğini Belirtir Psikolog Tarafından Verilen Dilekçe)
8-İmza Sirküleri
9-Nüfus Cüzdanı
10-İkametgâh Belgesi
11-Lisans Diploması
12-İş Akdi Hizmet Sözleşmesi
13-SGK İşe Giriş Bildirgesi
14-Vesikalık Fotoğraf
15-Ses Seviyesi (Gürültü) Ölçüm Raporu
16-Test Cihazının Faturası
17-CE Belgesi
18-Psikoteknik Merkezinde Bilgisayar Destekli Testleri Kullanabilmek İçin Türkiye Psikologlar Derneğinden Eğitim Aldığına Dair Sertifika
19-Bilgisayar Destekli Testlerin Türkiye Toplumu Özelliklerine Göre Hazırlanmış Norm Çalışmasına Sahip Olduğunu Gösterir Belge
|
15 Gün
|
|
İlk Müracaat Yeri
|
İkinci Müracaat Yeri
|
|
Adı ve Soyadı
|
Havva AYHAN
|
Dr. Kamil TÜRKMEN
|
|
Görev Unvanı
|
Şube Müdürü
|
Sağlık Müdürü
|
|
Adresi
|
M. Akif Ersoy Mah. Bağdat Cad.No:62 Yenimahalle
|
M. Akif Ersoy Mah. Bağdat Cad.No:62 Yenimahalle
|
|
Telefon Numarası
|
(0312) 592 47 17
|
(0312) 592 47 07
|
|
Faks Numarası
|
(0312) 592 45 46
|
||
E-posta adresi
|
havva.ayhan@saglik.gov.tr
|
ankara@saglik.gov.tr
|
|